Hoppa till innehÄll
Svenska
  • Det finns inga förslag eftersom sökfĂ€ltet Ă€r tomt.

📱 Information till anvĂ€ndare – Driftstörning i Expense

Vi vill informera om att det just nu pÄgÄr en driftstörning i Expense som pÄverkar bÄde webbplattformen och mobilappen.

🔎 Vad innebĂ€r störningen?

  • Inloggning kan misslyckas eller ta mycket lĂ„ng tid.

  • I webbversionen kan felmeddelandet “503 Service unavailable” visas, kvittobilder syns inte alltid och vissa sidor laddar lĂ„ngsamt.

  • I mobilappen kan kvitton fastna i ett laddningslĂ€ge och sparas inte i kvittoarkivet.

đŸ‘šâ€đŸ’» Status för Ă„tgĂ€rder

VĂ„rt tekniska team har identifierat orsaken till problemet och arbetar intensivt för att lösa det under dagen. Detta Ă€r en ovanlig situation i Expense – vi strĂ€var alltid efter högsta tillgĂ€nglighet och att stötta vĂ„ra kunder pĂ„ bĂ€sta sĂ€tt.

💡 TillfĂ€llig rekommendation

Under tiden rekommenderar vi att ni:

  1. Fotograferar era kvitton med mobiltelefonens kamera.

  2. Sparar kvittona i ert bildbibliotek.

  3. NÀr problemet Àr löst kommer ni kunna ladda upp kvittona frÄn biblioteket direkt till Expense.

⚠ Observera: Ta inte bilder direkt i Expense-appen och skicka inte in kvitton via e-post just nu, dĂ„ vi inte kan garantera att de lagras korrekt i systemet.

📱 HĂ„ll dig uppdaterad

Ni kan följa statusen löpande hÀr:
👉 Statussida – Driftstörning inloggning

Vi beklagar verkligen de besvÀr detta orsakar och tackar för ert tÄlamod och förstÄelse.

VÀnliga hÀlsningar,
Expense-teamet