đą Information till anvĂ€ndare â Driftstörning i Expense
Vi vill informera om att det just nu pÄgÄr en driftstörning i Expense som pÄverkar bÄde webbplattformen och mobilappen.
đ Vad innebĂ€r störningen?
-
Inloggning kan misslyckas eller ta mycket lÄng tid.
-
I webbversionen kan felmeddelandet â503 Service unavailableâ visas, kvittobilder syns inte alltid och vissa sidor laddar lĂ„ngsamt.
-
I mobilappen kan kvitton fastna i ett laddningslÀge och sparas inte i kvittoarkivet.
đšâđ» Status för Ă„tgĂ€rder
VĂ„rt tekniska team har identifierat orsaken till problemet och arbetar intensivt för att lösa det under dagen. Detta Ă€r en ovanlig situation i Expense â vi strĂ€var alltid efter högsta tillgĂ€nglighet och att stötta vĂ„ra kunder pĂ„ bĂ€sta sĂ€tt.
đĄ TillfĂ€llig rekommendation
Under tiden rekommenderar vi att ni:
-
Fotograferar era kvitton med mobiltelefonens kamera.
-
Sparar kvittona i ert bildbibliotek.
-
NÀr problemet Àr löst kommer ni kunna ladda upp kvittona frÄn biblioteket direkt till Expense.
â ïž Observera: Ta inte bilder direkt i Expense-appen och skicka inte in kvitton via e-post just nu, dĂ„ vi inte kan garantera att de lagras korrekt i systemet.
đą HĂ„ll dig uppdaterad
Ni kan följa statusen löpande hÀr:
đ Statussida â Driftstörning inloggning
Vi beklagar verkligen de besvÀr detta orsakar och tackar för ert tÄlamod och förstÄelse.
VÀnliga hÀlsningar,
Expense-teamet