Utläggshantering
Ersätt kvittofyllda plånböcker med kvittoskanning och automatiska beräkningar. Förenkla hela utläggsprocessen – från köp till bokföring.
Skanna kvitton med mobilen
Glöm kvittobunten eller borttappade kvitton vid månadsslutet. Fota och spara kvitton enkelt med mobilappen.
Expense skannar automatiskt kvittot och hämtar datum, belopp, moms, ort och inköpsställe. Kvittot kontrolleras om det finns dubbletter vilket minskar risken för misstag.
Enklare utläggsprocess
Expense gör utläggshanteringen enklare för chefer, medarbetare och administratörer genom att samla in och organisera kvitton med några enkla klick.
Ett eget utlägg innebär att medarbetare privat betalar för något som företaget ska stå för. Med Expense kan utbetalningsfiler skapas direkt så att medarbetare får snabbare ersättning för sina utlägg.
Undvik onödiga misstag
Slipp ödsla tid varje månad på excelfiler och minska risken för misstag. Expense räknar ut rätt moms, vad som är och inte är avdragsgillt och ser till att allting blir korrekt bokföringsmässigt.
Ekonomiavdelningen kan godkänna digitalt och exportera till befintliga affärs- och lönesystem.
Enkelt - från köp till bokföring.
Lägg till kvittot
Fota ett papperskvitto eller ladda upp ett digitalt kvitto.
Kvittot skannas
Appen skannar automatiskt kvittot och hämtar belopp, datum, ort, inköpsställe och moms.
Inlämning och attest
Kategorisera dina kvitton och lämna in. Anpassa därefter attestregelverk och exportfiler utefter behov.
Funktioner
Betala, skanna, spara.
Förenkla hela utläggsprocessen – från köp till bokföring.