Utläggshantering med smidiga Expense®
Nu slipper du ta hand om den krångliga utläggshanteringen från dina affärsresor. Expense kvitto-app sköter bokföringen åt dig och det är riktigt, riktigt enkelt. Gör som våra 40 000 andra användare har gjort – använd Expense® för din utläggshantering.
Magiskt enkel utläggshantering
Vi vågar påstå att Expense utläggshantering är användarvänlig som få. Så här fungerar det: Skanna eller maila kvittot till appen, så bokför appen dina utlägg automatiskt i reseräkningssystemet, kopplar kvittot till rätt transaktion, visar momsen och vad som är avdragsgillt. Även dina utlägg från privata bankkort och kortfakturor kan hanteras i Expense. Du får varje månad en kortfaktura från banken, tillsammans med förslag på konto (representation etc.). Expense utläggshantering är kompatibelt med alla ekonomi- och lönesystem samt alla kortleverantörer.
Detta innebär att arbetet inte bara förenklas för dig, företagets ekonomiavdelning avlastas samtidigt och får en effektivare hantering. Du ser enkelt alla inlästa korttransaktioner i appen. Sa vi att det är magiskt enkelt?
Utläggshantering med Expense kvitto-app
Bokför dina kvitton direkt i appen
Fungerar med alla löne- och ekonomisystem samt alla kortleverantörer
- Automatisk uträkning av moms och vad som är avdragsgillt
Vi kan svara på allt om molntjänsten Expense®
Vi gillar vår app och kan det mesta om den. Så om du har frågor om hur Expense utläggshantering fungerar, får du gärna ställa dem till oss.