Expense Redovisningsbyrå

Mobilapp för kvittoredovisning

Boka demo

Förenklar kvittoredovisningen

Med Expense kvittoredovisning för redovisningsbyråer får byrån tillgång till alla smarta funktioner i Expense kvitto-app. Hanteringen av kvitton och utlägg blir betydligt enklare och effektivare – både för byrån, kunden och den enskilda medarbetaren. Respektive anställd på företaget får tillgång till Expense digitala kvittoredovisning med tillhörande mobil-app. Oavsett om kunden har Visa eller MasterCard som företagskort, så kan dessa transaktioner automatiskt hämtas in i Expense. Nedan ser du steg-för-steg hur detta fungerar.

Förenkla!
Expense för redovisningsbyrå
  • Förenklar hanteringen av kvitton och utlägg
  • Fungerar med alla bank-, löne- och ekonomisystem
  • Appen bokför alla utlägg automatiskt
  • Kompatibel med alla typer av Visa och MasterCard företagskort

Kvittoredovisning och bokföring

Förutom att kortinnehavarna digitaliserar sina kvitton kan de även bokföra alla eller delar av sina utlägg direkt i appen eller på webben. Förslagsvis kan de redovisa sina utlägg för representation. Dessa bokförs automatiskt utifrån ett antal förinställda mallar så att korrekt moms och avdragsgillt belopp räknas fram.

Pris Expense kvittoredovisning för redovisningsbyrå

Pris / företag och mån
400 kr / företag
  • Avtal tecknas med direkt med Byrå
  • Tillgång till alla funktioner i Expense
  • Fri telefonsupport och uppstartsutbildning till byrå
  • Obegränsat antal redovisningar per företag
  • Gäller för företag med max 10 användare