Expense® har gått samman med MobileXpense. Tillsammans blir vi både större och starkare. Läs mer här  

Vanliga frågor

+Vad händer efter 1 december om man fortfarande använder Expense 2014?

Om man har uppdaterat till den senaste versionen av Expense 2014 så kommer man få ett meddelande där det står:

”Appen stöds ej längre. Sen den 1 december 2018 så är denna app inte längre i bruk och har blivit ersatt av en nyare version. Klicka här för att ladda ner den nya versionen.”.

+Vad händer om man inte tagit bort appen innan 1 december?

Man kommer inte kunna göra något i appen och får meddelandet ”Appen stöds ej längre. Sen den 1 december 2018 så är denna app inte längre i bruk och har blivit ersatt av en nyare version. Klicka här för att ladda ner den nya versionen.”

+Vad händer med kvitton som fotograferats innan 1 december om de inte synkats?

De kommer INTE gå att synka.

+Kan jag fota kvitton och synka dem i Expense 2014 efter 1 december?

Nej

+Kommer mina kvitton som synkats från Expense 2014 synas under ”Mina kvitton” i nya appen?

Ja om man gjorde det innan 1 december och verkligen synkade in dem.

+Vilka versioner stödjer appen Expense?

För Android krävs operativsystem version 4.1 eller högre, för Iphone krävs iOS version 9.0 eller högre.

+Var hittar jag min registreringskod?

Logga in i Expense på webben. Gå sedan till ”Mina/Inställningar” och klicka på knappen ”Lägg till enhet för att generera en kod som du sedan skriver in i appen. Kontakta din administratör på företaget om du saknar inloggningsuppgifter.

+Var hittar jag en manual till appen Expense?

Logga in i Expense på webben, du hittar manualer uppe i menyfältet till höger. Kontakta din administratör på företaget om du saknar inloggningsuppgifter.