Om man har uppdaterat till den senaste versionen av Expense 2014 så kommer man få ett meddelande där det står:
”Appen stöds ej längre. Sen den 1 december 2018 så är denna app inte längre i bruk och har blivit ersatt av en nyare version. Klicka här för att ladda ner den nya versionen.”.
Man kommer inte kunna göra något i appen och får meddelandet ”Appen stöds ej längre. Sen den 1 december 2018 så är denna app inte längre i bruk och har blivit ersatt av en nyare version. Klicka här för att ladda ner den nya versionen.”
De kommer INTE gå att synka.
Ja om man gjorde det innan 1 december och verkligen synkade in dem.
För Android krävs operativsystem version 4.1 eller högre, för Iphone krävs iOS version 9.0 eller högre.
Logga in i Expense på webben. Gå sedan till ”Mina/Inställningar” och klicka på knappen ”Lägg till enhet” för att generera en kod som du sedan skriver in i appen. Kontakta din administratör på företaget om du saknar inloggningsuppgifter.
Logga in i Expense på webben, du hittar manualer uppe i menyfältet till höger. Kontakta din administratör på företaget om du saknar inloggningsuppgifter.