FAQ

+ Jag har glömt mina inloggningsuppgifter?

När du loggar in på nätet kan du trycka på ”Glömt lösenord eller användarnamn”. Om du finns upplagd som en användare av tjänsten får du då strax ett e-postmeddelande som berättar vilket användarnamn du har och som ger dig möjlighet att skaffa ett nytt lösenord.

Får du ingen e-post titta i din skräppost eller be din administratör hjälpa dig.

Exempel på en inloggning på ett demobolag: demo.dicomkontera.se

Det krävs ingen inloggning för att starta appen.

 

+ Vad är det för bindningstid på Expense?

Normalt löper avtalet tillsvidare med 1 månads uppsägningstid.

+ För vilka betalkort fungerar Expense?

Till Expense kan man ansluta alla Visa och MasterCard företagskort. Våra samarbetspartner är Danske Bank, Eurocard, First Card, Handelsbanken, Nordea, SEB, Swedbank & Sparbankerna och Catella Bank. Det spelar ingen roll om det är kortinnehavaren eller företaget som är betalningsansvarig eller om det är en samlingsfaktura eller inte.

+ Jag har privata kreditkort från min bank. Kan jag ansluta dessa till Expense?

Dessa privata kort kan inte läsas in från banken. Har du privata bank- eller kreditkort kan du registrera dessa inköp manuellt i Expense. Du registrerar en Utläggsredovisning i Expense eller direkt via mobilappen.

+ Vad kostar Expense?

Avgiften för Expense baseras på antalet anslutna betalkort eller antal gjorda redovisningar. Den är också beroende av vilka delar av programmet man vill ha tillgång till. I Expense kan man skriva kompletta reseräkningar och/eller hantera fakturor. Kontakta oss så berättar vi mer eller lämnar en offert. Ibland har respektive bank ett erbjudande om att få Expense till ett lägre pris. Fråga oss, din bank eller din kortleverantör.

+ Hur kan jag få en demonstration av Expense?

Om du gör en intresseanmälan eller slår oss en signal så bokar vi en tid för demonstration.